این روزها بوی عشق به مشام میرسد این روزها همه یه جورین هرکی به یه طریقی داره دنبال این عشق میره یکی پاسپوت تهیه میکنه یکی ثبت نام کرده یکی گروه تشکیل داده اما من چی ارباب من دلم هواتو کرده بدجور دلم برا حرمت تنگ شده بدجور برا حرم ماه منیرت تنگ شده ارباب دلم برای بین الحرمین پر میزنه اما چه کنم که این دل اسیر خاکه و گرفتار گناه ارباب دلم برات تنگه

نسیمی جان فزا می اید  بوی کرببلا می اید


این دل تنگم عقده ها دارد      به خدا میل کربوبلا دارد

ای خدا ما را کربلایی کن       بعدازآن با ما هرچه خواهی کن

این دل تنگم عقده ها دارد     گوییا میل کربلا دارد

آتش شوقم میکشد شعله    این نوا میل نینوا دارد

میروم ببینم در کجا عباس     مشک خشک بر دوش از قفا دارد

آرزوی دیدن کرب و بلا دارم به دل      شوق دیدار حسین سرجدا دارم به دل

هر که دارد هوس کرب و بلا بسم الله       هر که دارد به سرش شور و نوا بسم الله